Anneadayi89 Bu sabah sari kahverengi bi akintim oldu nornalde hic bu renkte olmazdi 35. haftamdayim bu nisanmi ??
Anneadayi89 ipekveatlas sancim yok ama kasilmalarim artti bu sabah sol kasigim agriyordu dinlenince geciyor persembe doktorda randevum var acaba acilmam mi var
ipekveatlas Havva34 hayır. nişan her zaman doğum belirtisi değildir nişan geldikten 3 hafta sonra bile doğum yapabilirsin kendi ebem anlatmıştı eğer kanaman sancın vs yoksa merak etme
teacherozlem Anneadayi89 bence gidin doktora beklemeyin en azından bakarlar bir sıkıntı varsa erken gelme durumu gibi ciğer geliştirici yaparlar
Emine4 ama bende 3 aylık gebeyim benimde sarı desem sarı beyaz desem beyaz kahverengıde bi akıntı geldi ukte kalır ya ınsan korkudan rengınde bu nedır peki anlamadım cuma randevum var mıde bulantısı bas donmesı gozlerım kararıyo anlamadım