_gizem81 29+6 haftalık hamileyim ilk hamileliğim de idrarda protein kaçağı tansiyon yüksekliği yaşadım 35+6 da kızım doğdu 2kg. Bunda da korkuyorum ama benle aynı durumu yaşayan anneler var mı