minismom kbrakbr ay bende koronamıyım usuttummu bilmiorm teste gitsemmi gitmesmmi orası cok kalabalıktır degilsem bile orda kapma ihtimalim war die esim goturmez bi usuorum bi ter basıo bogazım yanıo her tarafım agrıo bugun bide dis cektirdim hic bisey yiyemiorum 14+4 m bebege bi zararı olurmu bisey yiyememin canım hic bisey istemio hemde canım acıo disimin kanaması daha dogru duzgn gecmedi stn kusuorum kustukca kanıo napıcam blmyrm
Mnetekn Nilasya12 bende bugün öğrendim korona olmuşum 36+1 deyim doktor parol iç ağrın olursa dedi ağrım yok sadece öksürük ve biraz burun akıntım var
kbrakbr Nilasya12 16. Haftadayım canım inan benimde çok modelim bozuk her öksürdüğümde bebeğimde sıkıntı olur diye korkuyorum 😔
Nilasya12 Mnetekn bende 33+3😔 ınsallah kolay atlatırız benimde burun akıntım. Var arada bi tıkanıyor sesim degıstı
Cerenkarakus48 @kbrakbr bende 36 haftayım korona oldum karantinamın bitmesine son 2 gün ben ilk 3 gün baya kötüydüm doktorumun tavsiyesi ile redokson C vitaminini aldım günde 3 defa çok faydasını gördüm birde ılık duş almak iyi geliyor bol su içmeye gayret edin
kbrakbr Cerenkarakus48 çok geçmiş olsun canım karantinan bitince test verdin mi tekrardan 1 hafta sonra ?
Merve0092 Ben 14. Haftamda geçirdim canım ilaç kullanmadım hiç bi şekilde çorba ve meyve yemeye çalıştım zorla bir buçuk haftaya geçti
kbrakbr Merve0092 ben 3 tane parol içtim sonrasında kullanmadım aynı şekilde canım sanada çok geçmiş olsun
Haferfaze Kan sulandırıcı falan verdi mi peki doktorunuz.Ben 3-4 gündür grip gibiyim ve 36+6 tüm,yarın doktor kontrolüm var.Nasıl bir tedavi verecek acaba.
kbrakbr Haferfaze hayır sadece 2 tane vitamin kullanıyorum kan sulandırıcı vermedi .. çok geçmiş olsun
Cerenkarakus48 @Haferfaze bende kan sulandırıcı kullanmadım doktorum şuan kullanırsam doğumun başlayabilir dedi o yüzden kullanmadım
Nilasya12 Cerenkarakus48 bende dün oldum canım 33+4 testim bana verdi kan sulandırıcı 🤷🏼♀️ Hatta ben sorun olur mu fln dedim olmaz dedi günde bir tane al dedi bakalım hayırlısı ☺️
Baaharrr Nane limon yapıp birazda bal koyup için çok iyi geliyor bende korona olmadım bilmiyorum belki oldum haberim yok öksürük ve burun tıkanması vardı akşamları nane limon içtim iyi geldi
NigarH Bende 13 ch haftamdayim yeni iyileshdim. Atesimin kalkmamasi icin 4 saatden bir parol kullandim. Kullanmadigim zaman 38.3 falan oluyordu. Cok shukur atlatdik. Allah her kese sifa versin🙏🏻 Sag salim bebeklerimizi kucamiza alalim🥰🙏🏻