terelelli81 Kızşar benim bır gün mıdem kotı halsizim bır gün daha ıyıyım öyle olınca dıyorım bebek ıyı mı acaba sızde nasıl. Her gün bulanması gerekiyor gibi düşünüyorum
kitapkurdu terelelli81 ay ben de öyleyim ya. Kaç gündür bulantılarım azaldı korkuyorum. Randevuma daha 14 gün var. 6+6 olduk