Binnaz Bugün 10+0 olduk 🤰 göbişi çıkan var mı bende çok fazla kabızlık var göbek mi şişkinlik mi anlamıyorum. Sizlerde durum nedir ?
Pamugum02 Binnaz 10+1 olduk bgn bende gobek belli olacak derecede var, ilk hamileligmde de cok erken ckmsti bunda da ole oldu