minomino Kızlar selam 36+3’üm bu zamana kadar hiçbi şikayetim olmadı ama son bikac gündür özellikle ayaktayken vajina kısmıma sancı gibi ağrılar giriyor perşembe kontrolüm var doktora soracagım ama başına gelen var mı
Dilaraortacc1 minomino ben 33 den beri yaşıyorum sanki vajinam kesiliyor gibi vs bebegim doğum kanalına girmeye başlamış dün gittim 35 te kafasi suan tam rahmimim üstünde doktorum normal bu yaşadıkların dedi
Selimkemalinannesi minomino bende 36+5 cnm bende efsane vajinal baskı gibi ağrı vardı belime vuruyor bacağımı kaldırsam vajinam kasılıyordu sanki ama perine masajı yaptırdım bazen gün içinde bende yapmaya çalışıyorum resmen hafifledi oram bıçak gibi kesti ağrıyı
Kahvesever minomino Sancın var demek ki, ama sancılar kalıcı olmayabilir. Geçer bi süre. Nst de sancın cıkabilir, doktor yatış önerebilir.
minomino Dilaraortacc1 öyle mi korktum ben de araştırınca acaba plasenta dekolmanı mı diye bazen kanama olmadan rahimde ağrı ve kasılmayla belli oluyomuş allah korusun🙏🏻
Dilaraortacc1 minomino yok yok korkma ben 3 gün üst üste çok yaşadım belime agri girdi sanki vajinam kesiliyor gibiydi nst de ufak kasılmalar cikti tek sebeb bebeğin kafasını doğum kanalına sokmaya baslamqsiymis lekelenme vs olmadığı sürece gelmene gerek yok dedi doktorum
minomino Kahvesever yarın kontrolüm var bakalım ne cıkıcak gecen hafta sancı cıkmamıstı umarım yatıslık bi durum değildir gün icinde bikaç kere oluyor cünkü🙏🏻
minomino Dilaraortacc1 ah içimi rahatlattınız gerçekten 🙏🏻 Bi an önce kucagımıza alalım artık sağlıkla geçsin bugünler😬🤍