Hayatım boyunca tansiyon sorunu yaşamadım. Normalde 11/7 olan (Hatta 12/8 e oran olarak daha yakın olan) tansiyonum şu anda 10/6. Bir anda oldu gözlerim çekiliyor gibi hissedince baktım.
8+0 haftalığım ve dün akşamdan beri kahverengi alıntım var. Dinleniyorum sadece. Başka öneriniz var mı? Çubuk kraker vs yedim ama iyi gelmedi sanırım…