Alev0619 Arkadaslar diyarbakır batı özel hastanesıne gıden var mı? Varsa doktor tavsiyesi, muane ucretı, menmunıyeti, doğum ücreti hakkında bilgi verebılır misiniz?
ruya-11 Alev0619 ben ilk batı hastanesine gidiyordum muayene ücretleri uygun ama doğum ücreti 5 bin civarı o yüzden memorial hastanesine gitmeyi tercih ettim 7.800 herşey dahil doğum paketi aldım daha mantıklı geldi ve daha iyi bir doktora gidiyorum
sirayildizi21 Alev0619 kesinlikle doktor Cihan bademkiran ben gittim harika bir doktor riskli gebelikte bir numara sezeryan sinrasu ağrım olmadı yara yerim küçücük diğer doktorlar gibi kocaman açmıyor
Princessmom Alev0619 batı hastanesi cihan bademkıranla basladı hamlelgm iyiydi taki.30 haftaya gelene kadar. Ani tansyon yükselmemde hastaneye gittm asla ulaşamadm kendisine. Ve bunu benim yemek yememe baglayıp bir gün sonraki kontrolde aşırı kırıcı şeklde laf söylemişti. Ve iknci sezeryanı olacaktm yok üstünden keseriz baska kesik atarız bilmiyorum bakacagz flaan tarzı emin olmayan konusmaları oldu yani bana güven vermedi bu konusma şekli sonucta kesilmek yani. Bemde 32 haftada memorial hastanesi Ali Emre tahaoğluna geçtm. Çok memnunum kendisinden ilk sorduğum şey farklı yerdenmi.keslcek sorusuydu aşırı korkmustm çünkü hayır aynı yer dedi.direk mesela. Doğum ücreti 5bn kurum indrmi ile 4300. Batı hastanesi en son 5bucuk kueum indrimi.ile 4800dü
Alev0619 ruya-11 en basta 7800 hersey içinde memorial mantıklı olabılır ama ben suan 7 bucuk aylık hamıleyım o yuzden sadece dogum fıyatı lazım
Alev0619 ruya-11 memorıalda mı ? 3 aylıkken sorduğumda doktoruna göre fıyat verıyolardı zelal hoca ıcın 4800 demıslerdi simdi cok daha yüksek olmustur
Alev0619 Batı hastanesını ıyı olarak duydum ama telefondan fıyat bılgısı verılmıyor hastaneye gıtmem lazım o yuzden bılgısı olan varsa dönüş yapabilir mi?
Smyye62 gamze_gul merhaba canım bende 2 dir melikeye hocaya giidyorum 7+3 şuan memenunum onun doğum ücreti hakkında bilgin varmı ?