Sibelcvn 16esranur valla ben sağıma da soluma da yatıyorum çok şükür hiç birşey de olmuyor bu kadar çok detaya girme bence sakınan göze çöp batar biraz relax ol Allah’ın izniyle sağlıkla gelirler dünyaya hepsi🙏🏻😊
16esranur Papatya000 Gebelikte sola yatılması daha uygundur bebeğe giden kanın akış hızı artar sağa yada sırt üstü yatmak önerilmez
Papatya000 16esranur öyle bişey yok şekerim ben 8. Ayıma girdim soluma hiç yatmadım nefesım kesılıyor hep sağdayım sırt üstğ bile uyandıgım olmuş 🤷🏻♀️ psikolojik yanı
Hanife47 16esranur kolunu yastigin altina koyup bacak arana yastık koy çok iyi geliyor bende senelerdir öyle yaparim kolum ağrımıyor
16esranur Hanife47 Kolumu öyle yapıp uyuyorm da yastığı koymuyordm bacak arama deneyeceğim teşekkürler 🥰
Kbrakrs Ben 1 dk içinde bazen 10 pozisyon alabiliyorum 😅 ne demek sadece sola yatmak ☺️. Nasıl rahatsam öyle
16esranur Papatya000 Tabiki de yatabilirsiniz sizin kendi tercihiniz. Ben doktorların önermediğini söylüyorm özellikle son aylarda kilo artışı olduğu için bebeğe giden damara yapılan baskı artar bu da gelişim geriliğine sebep olabilir 😊
Sehrbnon122 16esranur canım hep sol tarafa yatmak zorunda degilsin ki benim ikizler aksine sağ tarafa yattığım da daha keyifleri yerine geliyor tekmeler atıyor yani çoğu zaman sağ taraftayım ben