büyük temizliğimi 37. haftamda yaptırdım, cam-perde-halı da dahil, bütün dolplar kapılar avizeler.. şuan 38+6’yım üstüne kaç kere daha kendim temizledim. yani demem o ki yine eski haline dönüyor. ama tabi diğer saydıklarımı her zaman yapmıyoruz. o yüzden acele etmeyin bence.