Muhammedinannesi2424 16+6 günlük olduk. Sonunda bugün cinsiyeti gösterdi. Erkek olacak. 2 tane oglum vardi oldu 3. Bide esim derken bizim ev askeriyeden hallice😁😁😁😂😂
1prenses2prensyenigebe Muhammedinannesi2424 bende 17+3 de öğrendim 2 oğlum 1 kızım vardı kız istedim ama doktorum çok kendinden emince erkek dedi dedim 4 erkeğe 2 kız yandık 😅
Muhammedinannesi2424 1prenses2prensyenigebe ay ne güzel ya bi tane kiz olsa ona da raziyim ama ben iyice tek kaldım 😀