Fundayakut NurM1 Ben aradım Bergama medigünü ama burda doğum yaptırmıyoruz Somadaki şubede yapılıyor dedi bana 😒😓
NurM1 Fundayakut evet bende bergamada kine gidiyorum Soma’da yapılıyor doğum bergamadakinin doğum hanesi yok çünkü
NurM1 Fundayakut Seyfettin bey mükemmel bir doktor gerçekten eşim yanımda olabilse doğumdan sonra hiç düşünmem giderim
Fundayakut NurM1 Ya aslında gerçekrne Seyfettin beyle doğumu yapmayı ciddi ciddi düşünmüyor değilim 😂 ama o gece kim nöbetçiyse doğuma o giriyormuş diye bişey duydum tabi yine de bi sorucam kendisine bide benim evim hastaneye çok yakın yürüme mesafesi 5 dk 😂
Fundayakut NurM1 Bide Ahmet beyi tekrar aradım detaylı ultrason sonuçlarını ve renkli ultrason fotosu veriyorlarmış sanırım ona gidicem 🥰