Tugba__- Merhaba anneler beylikduzu medilife gidecektim fakat çok geç tarihe randevu veriyorlar oyuzdem reyap hastanesinde memnun kaldığınız doktor önerisi varmi birde muayene ücretini ogrenebilirjiyim esenyurt beylikduzu tarafındada doktor önerisi olur
Tugbalsengi Tugba__- beylikdüzü kolan hastanesine gidiyorum memnunum doktorumdan , deneyebilirsiniz çok tatlı bir kadındır , Arzu hanım..
Melisaaa88 Tugba__- esenyurtta oturuyorum neredeyse hepsine gittim çok yoğunlar sıra bekletmeden asla almıyolar florya hastanesi seçil hanıma gidiyorum 275 ücreti ama çok memnunum 1 ay sonra doğumum olucak🥰
asetonluoje teachervera merhaba Selda hanım avcılar medicanaya gelmiş. Ona muayene oldum. Biraz bilgi verebilir misiniz acaba ? Doğumu dikişi vs nasıl
teachervera asetonluoje Hayır canım Selda hoca incirli de şimdi farklı bir doktor galiba Selda mutluay idi doktorum
teachervera asetonluoje Geçmiş de olabilir canım incirli onun evine uzak. Valla ben çok memnundm ondan çok da seviyorum ameliyat harika geçmişti benim eli kuş gibi normal doğum yapanlar da çok memnun suni sancı vermeden doğum yaptırıyormuş. Gidince Zeynep in çok selamı var dersen aren in annesi özel ilgilenir