Merhaba anneler ben 23. Haftamdan bu yana rahim yolu kısalığı yüzünden yatarak hamileliğimi geçiriyordum planımız 35. Haftaları görmekti ama gece vakti aniden gelen suyum ve sancılarımla hastaneye gittik sabah saat 5.30 da yatışım yapıldı saat 08.08 de oğlum dünyaya geldi sağlığında bir problem yok ama kuveze alındı 2.250 grm doğdu dualarınıza muhtacım 🤲🏻