Ybdsl Merhabalar arkadaşlar kese düzensiz ama bebeğimi gördük kalp atışını dinledik kesesi yamuk ve aşagıda olupta gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı
zynepnur Ybdsl kese düzensizse maalesef sağlıksız gebeliktir düşükle sonuçlanabilir iki kez yaşadım bu durumu😔
ikikizannesi__ Ybdsl benim kese düzensiz di kanamalarim bile vardı hatta kızım 2 yaşında şuan içinizi ferah tuttun düzelir insallah
Ybdsl Doktorum aslında ılımlı konuştu. Böyle olup sağlıklı doğum yapan var dedi ama ben bu durumu yaşayan var mı çok merak ettim o yüzden sordum sizlere
teachersrn Ybdsl bebek sağlıklıysa keseyi de düzeltiyor, folik asit başlatmıştır doktorunuz, onu ihmal etmeyin