Hanımlar merhaba yarın 37.haftama giricem ama karnımda bir hafiflik hissediyorum eski sertliğide yok çok sık değil ama günde bir yada iki kezde sol kasığımda ağrı oluyor sebebi ne olabilir çocuk doğum kanalına girdiği için mi karnım böyle anlamadım sanki küçüldü gibide 😟