Meliha09 20 haftalık olucaz bugün sabah tetenoz aşısı oldum ve şu an alırı derecede mide bulantısı falan var anlamadım kusucam nerdeyse internete baktım yan etkisi ajerjik gibi bir şeyler yapabilir yazıyodu başına gelen var mı
isimyazmakzorunlumu Ben de dün oldum. Kolum hafif şişti kol ağrısı var. Bu sabah da hafif bulantı var gibi ama bilemedim ondan mı. Yan etki olabilir.