purplemallow28 Arkadaşlar aranızda doğum paketi alanlar var mı ? Ücreti ne kadar birde hangi doktora gidiyorsunuz ?
betulaltn75 purplemallow28 ben yüz yıl hastanesine gidiyorum istersen doktorumun isminide veririm çok memnunum