d1e2n3i4z5 ben de iğne oldum doğumdan sonra da oldum, şimdi bu gebeliğimde 28.haftada tekrar olucam. Oğlum 4,5 yaşında sağlıklı çok şükür, bunu da ilk defa duydum. Kan uyuşmazlığı hamilelik sırasında sorun olabilecek bir şey değil mi? Bebek doğup büyüdükten sonra nasıl sorun oluyor anlayamadım açıkçası, nerede okudunuz?