gizemkrgzl Kiralık ev arıyoruz sonunda gönlümüze göre bir ev bulduk ama o da dönerci dükkanının üstü çok da hoşumuza gitti ve bulunduğumuz bölgede asla ilan cikmiyor ya evler küçük yada eski ama ısınır mi diye kararsız kaldık bebek oldugu için
berceste5155 gizemkrgzl eğer dükkana müşteriler geliyorsa sıcak olur ama sadece paket servis çalışıyorlarsa soğuk olur annemlerin apartmanında da alt katta dönerci vardı sadece paket servis çalışıyordu üst katta da amcamlar oturuyor evlerinin zemini buz gibi oluyor ve çok doğal gaz yakıyorlar
_ozlmm gizemkrgzl bizim ilk oturduğumuz evin altı kahveydi çay ocağı olduğu için çok güzel ısınıyordu daha sonra kapandı depo oldu fazla ısınmamıştı
MelekAras gizemkrgzl Annemlerin alt katı depo. Ev yeni olduğu için çok güzel ısınıyor. Sizinki dönerciymiş daha çok ısınır ☺️
gizemkrgzl berceste5155 evet dükkana müşteriler geliyor baya restaurant gibi ve yıllardır aynı işletme çalışıyor memnun kalmazsak çıkma imkanımız da yok malum kiralardan ötürü ama evde yok doğru düzgün 🙄
gizemkrgzl _ozlmm bizimde dönerci yıllardır orda kapanmaz diye düşünüyoruz işlek mekan yani oturma yeri falan da var ama nasıl olur bilemedim ya ev de yok aylardır arıyoruz
_ozlmm gizemkrgzl bence de dönerci kapanmaz ya döner de piştiği için gayet iyi ısınır diye düşünüyorum
gizemkrgzl MelekAras ay inşallah ya ev tam istediğim gibi çünkü kaçırmak hiç istemiyorum ama kafam da karışıyordu çok teşekkürler ☺️
gizemkrgzl _ozlmm o zaman kaçırmam o evi ya çünkü içi dışı güzel büyüklüğü tam istediğim gibi aylardır böyle bı ev arıyordum ama bulamadık bı turlu
Aag06 Her gelen misafir doner cekecek canı 😂😂 bi sure sonra doner kokusundan tiksinirmiyim.diye dusunurum bende 😂😀🙈 basta oturunca ne guzel gelir onun kokusu acikirim 😀
OksijenliSu gizemkrgzl Bizim altımızda A101 vardı. Çok güzel ısınıyorduk kışları. Ama şuan altımız boş ve geçen kış yerler buz gibiydi.
gizemkrgzl OksijenliSu dimi boş olunca daha soğuk olur ya normal olarak bizim orası kapanacak gibi değil tutturdu bayadir da var ama çok koku gelir mi tabi bide o var arakat da bulamıyoruz çıkmamız da lazım
Elatalay gizemkrgzl valla ısınmayi bilmem ama hamileligimin ilk aylari geldi aklima o evde kalamazdm yemej kokusundan😅
gizemkrgzl Elatalay ay evet ya tiksinen insanlar için zor olur ben gebeligimde hic bulantı tiksinme falan yaşamamıştım ama 2. De yaşarsam ve orda olursam yanarım 😄😄
Elatalay gizemkrgzl ay kuzum.inan ilk aklima o geldi o kadar sıkınti yasamistm ki cam acmiyodum baska evlerden koku geliyo diye
gizemkrgzl Elatalay yaa ne kadar zor canım ama sonu güzel çok şükür bende doğuma çok var diye diye şimdi 3 aylık oldu nasıl hemen büyüyorlar anlamıyosun hamileliği bile özledim 😄