Kızlar sağlık ocağı kontrollerimde sürekli idrarda protein çıkıyor ve ordaki ebe beni korkutuyor 🙄 ilaç kullandım, günde en az 2 buçuk litre su içiyorum öyle bi sıkıntımda yok idrarda yanma kaşıntı gibi falan ama neden oluyor anlamıyorum yaşayan var mı acaba bu durum normal doğuma engel mi? Moralim çok bozuldu 😔