Kızlar tarlusal kullanan var mı? Kaç gün içinde adet oldunuz??
Dilsay 5 gününde
ben kullanmıştım 4 ya da 5.gününde oldum
ebruee Bugün 4. günüm hâlâ olmadım 😌
Adensmom8 Bittikten sonra mi kullanirken mi
Dilsay kullandıktan 5 gün sonra