Slha 33. Haftadayım ben de üniversite hastanesine gidiyorum takibini perinatolog yapıyor.Haftaya kontrolüm var o zaman soracağım ne zaman bırakacağız diye.Sezaryenle doğumum olacak ve planlanan tarihten 1 gün önce bırakacağız demişti daha önce.Siz kaçıncı haftadasınız ve Doğum şekli konusunda bir karar verdi mi doktorunuz?