Son adet tarihime göre 5+4 gebeyim. Bir haftadır az miktarda kanamam oluyor. Doktor olabilir demisti ama ben epey endiselendim yarin kendi doktoruma randevu aldim bu kanama beni cok korkutuyor🥺🥺 . Dun beta hcg 2300 lerde çıktı. Bu tarz bi durum yasayan oldu mu aranizda