Derya_gumus Fatmarumeysa_154 benim yaniyor gicik tutuyor gun icinde devamli olmuyo özellikle aksamlari oluyor tuzla gargara falan yapiyorum ama nedrn oldugunu bi turlu çozemiyoru.
kitapkurdu Fatmarumeysa_154 benim de oluyor ya yaklaşıl bir haftadır. Sadece geceler kötü ediyor. İnşallah korona değilizdir 🥲
Fatmarumeysa_154 Derya_gumus gercekten benimde oyle ya gün icinde olmuyor cok yatınca uyuyunca bi başlıyor uyutmuyor yanıyor gibi de
Derya_gumus Fatmarumeysa_154 yok bu korona degil daha once koronayi geciren biri olarak bu onun yanindan bile gecemez:)) havalar sicak soğuk su dondurma soda onlari yiyip icinde oluyor benim bu yuzden galiba