Ben yaptırmadım. Ama aynı haftalarda açlık tokluk bakmaya başladım. İlk zamanlar sorun yokken 31. Haftada şekeriö yükseldi diyetle kontrol altına almaya başladım. Yani şeker yükleme de çıkmasa da sonradan çıkabiliyo. Bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü ettim yaptırmamakla .