Beselif Kızlar hemşire yalancı sancıların da çoktan başlamıştır falan dedi.ama ben bu zamana kadar yalancı sancı falan çekmedim sadece geceleri karnımın sol kısmında bı ağrı oldu kasılma gibi sizce yalancı sanciyi hala yaşamamış olmam normal mi
benimmdunyamm Beselif 35 de baglanmistim nst ye 40 60 arası sancım çıktı ve ben hiç hissetmiyordum yalancı sanciymis onlar ama 36+3 de falan hissetmeye başladım
tazebiranne_hg04 Beselif çok hafif bel ve kasık ağrısı oluyor. Bazen kasılmalar oluyor ama anne hissedemiyor. Gece çok fena sancım tuttu ( yalancı sancı) kasıklarım çıkacak gibi sağa sola dönemedim sonra bir süre sonra geçti ama yalancısı böyleyse gerçeği nasıl olacak bilmiyorum çok fenaydı 😥
Beselif Deletedmom_30 nasıl yani ? Hissetmemem normal mi demek istedin yoksa oluyor da sen hissetmiyor olabilirsin mi demek istedin
Beselif moom222 bundan bı buçuk hafta önce bağlanmıştım ama o da başka sebepten ötürü mide bulantım vardı ve bununla birlikte karnimda sancı vardı ama bu o sancidan değil karnım agridigi için vardı normal çıkmıştı ama acilde yaptırmıştım
moom222 Beselif nst de sancin ckiyorsa güzel bişey yalancı değil kendi sancıların onlar sağa sola dönerken sancin. Varsa adet ağrısı GB sancin varsa bunlar nst de çıkan sancılarının da dgru oldgn gösterir cnm
Beselif benimmdunyamm olmayınca da insan bı tedirgin oluyor herkes sancım var falan diyordu çevremde bende tık yok acaba neden diyordum
Sarahh Beselif 28 haftalığız bizdede kasılma ,toparlanma yok burda çoğu kişide 25 haftadan beri başladığını okuyorum garip geliyor bana
hunilimom Beselif benim ilk gebelikte de hiç olmadı sancım bunda da öyle aman aman bir sancım olmuyor