Ormanmeyveli Çok saçma ama kızlar ilk defa bu saate randevu aldım şehir hastanesine. Şimdi de acaba çok geç özensiz bakar mı diye düşünmeye başladım. Ama bir yanımda o saate çoğu muayene biter sakin olur diyorum. Sizler randevularınızı saat kaça alıyorsunuz? Tecrübeleriniz neler? Başka güne sabahtan mı alsam?
benimmdunyamm Ormanmeyveli bence öğlen daha iyi bakıyorlar 🤣🤣sakinlesiyorlar sabah bir kalabalık oluyor falan
3prens1prensesmom Ormanmeyveli devlet hastanelerinde randevu bulmak zor birde o saatlerde biraz daha rahat oluyor mesai saati bitene kadar ozensiz bakamaz bi doktor kafasina gore calisamaz calismamali. O saate bulsam sukrederim yeminle 2 aydir randevu almaya calisiyorum zar zor buluyorm iptal ediliyor tekrar buldum yarin sabah 10 da umarim iptal olmada gidebilirim normalde ozel takipliyim devlet hastanesine gecis yapacagim.
Ormanmeyveli Deletedmom_30 Ben de bugün sabah 10 a almıştım ama dana gibi uyuduğum için geç kaldım 😂😂😂 Saat 3.45 e çektim randevuyu öğleden sonraya kaldı 🤷♀️
Ormanmeyveli 3prens1prensesmom Hangi ildesin aşkım. Cidden bazen aşırı zor oluyor randevu bulmak ilk defa gün içinde değiştirebildiğim randevu buldum bazen 1 ay öncesinden alıyorum
3prens1prensesmom Ormanmeyveli konyaďayim ben ☺ mhrs den talep olusturuyorum bende 7/24 olarak hemen bi boslukta bildirim geliyor ama arada iptal ediliyor onuda anlamiş degilim
Deletedmom_85 Tek kötü yanı, son hasta sen ve senin yanında en fazla 1–2 kişi olduğu için, haldur huldur işini halledip çıkma derdinde oluyorlar. İnsana acele ettiriyorlar tek kötü Yanı bu bence beybi
mertedamom Ormanmeyveli benim de bugün 15 40 da kan alıyorlarmı acaba o saatte bilginiz var mı sabah mı olması gerekiyor yoksa