Kızlar bugün reglimin son günü dün eşim ve ben sabah aksak keçiboynuzu özü yemeğe başladık bir sorunumuz yok ama şansımız artsın istedim erkekte sperm arttiriyormus kadında da faydası vardır diye düşündüm her ay yumurtlama görüyorum da ovulasyon testi aldım bu ay da sizler nasıl kullandınız faydasını gördünüz mü sadece eşleriniz mi kullandı?