osge Merhaba arkadaşlar 38 +3 oldum ve hala yalancı doğum sancısı yaşamadım ve hiç ağrım falan olmuyor. Bu durumda olup normal doğum yapan var mı ? Suni sancı verilmesinden korkuyorum. Doktor normal doğum dedi bu arada bebek pozisyonuna bakarak.
mucizemizibekliyoruzz osge daha vaktin var canım belkide bi anda oluverir her şey. Sen bol bol yürüyüş yap 😊 herkeste yalancı sancı olacak diye bişey yok bence