guzelkizannesi Kızlar 35+3 deyim dün gece kasıklarım da ağrı başladı geçmişti şimdi uyandım gene ağrı oluyor aradada ince sızı gibi sancı sizce sıkıntılı bir durummudur doktor randevumda yarın
tazebiranne_hg04 guzelkizannesi bu haftalarda normal canım 35+5 bende nstye bakarlar zaten doktorunuza diyin yinede