Neroizm Balinci tamam endise etmeyin o zaman. İsirsa anlarsiniz oyle sinek isirigi gibi kasintiyla birakmaz sizi. Agritir. Ben Kaş’ta yasadim orada onlarla baya ev arkadasi gibiydik heryerdelerdi. O yuzden asina ve tanisik sayiliriz kendileriyle.
Neroizm Balinci e tabi doganin icinde kacmak pek mumkun olmuyor kendilerinden. Bizden once onlar varmis kovmak da olmaz 🙂
Muezzarabiaertyudf Balinci valla canım hiç bilmiyorum ama bende Urfa’da yaşıyorum ve burdada sıklıkla görünüyor bu şekilde çözüm buluyorlar
Denan-22 Balinci canım sen akrep sokmasını ne sanıyorsum sivrisinek mi bu 😅akrep soksa bariz belli olur yani