Merhabalar,
Ben 15. haftadayım. Bebek arabası ve oto koltuğu bakıyoruz. Çalışan ve araba ile ulaşım sağlayan biriyim. Toplu taşıma çok kullanmıyorum. Kısmetse ocakta olacak doğumum. Travel sistem bebek arabası önerir misiniz? Yoksa arabaya yüklemesi zor olur mu diyorsunuz? Kararsız kalmış durumdayım.