Okyanusburc Kızlar merhaba 14.5 haftalığım dün kontrole gittim çocuk kendini göstermedi erken mi gittim yoksa kız mı bilmiyorum ###
34Betul44 Bende dün gittim kontrole 15 +2 net yüzde yü kız değişmez kesin kız dedi doktorumuz ve 14 haftada ikili teste gitmiştim ben biraz geciktim ama ordada doktor kız dedi