Kızlar 30-35 haftalar arası cok iyi ve duzenşı beslendım (oncesınde de tabi o şekilde bu haftalr arası daha dıkkat ettım) ıkı haftada bir kontrol vardı yanı iki kere gittim ama bebegım kılosunda extra bır artış olmadı normal seyrinde ilerledi en son 34+5 de gittim 2200 dü yani en normal kilo. Ondan asla kendınzıı kasmayın olacak olan kıloda doguyolar 🥰(ceviz kaşar fındık fıstık kabak cekırdegı muz süt yogurt yemekten ve meyvee )