Semrasular Kızlar yarın sezeryan doğuma gidiyorum bana ve oğluma dua edin. Doğuma yakın çok hastalık atlattım doktorumuz tarihimizi erteledi falan bi aksilik olmazsa inşallah yarın yavrumu kucağıma alıyorum 😌🥰
Beyzasssss Semrasular bende yarın sabah doğuma gidiyorum banada dua edin sağlıkla kavuşalım inşallah🥲🥰
Semrasular Beyzasssss sağ Salim sende bebeğini kucağına al inşallah pozitif hikayelerimiz paylaşalım sonra 😌
Nurellak Ne gibi rahatsızlıklar atlattınız bnde bayramda kovid oldum şimdi de kulak enfeksiyonu antibiyotik kulllanıyorum pazartesi doğumum var bakalım inş sıkıntısız geçer Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Semrasular Nurellak normalde pazartesi günü doğumum vardı covit oldum 3 gündür ishal ve kusma kendime gelemedim bir türlü bugün daha iyyim diyecekken hergün farklı bişeyle rastlaştım bundada vardır bir hayır dedim nasip yarınaymış 😊