Deletedmom52620 koalamom_ ne güzel işte sevin canım sabahtan akşama kadar bazılarımız safra kusuyor kaşıkları ağrıyor bedeni kaldırmıyor halsiz yorgun bence sevinmelisin rahat hamilelik geçiriyorum diye ilk kızımda doğuma kadar belirtim yoktu çok rahattı bu bebeğimde zor süreçler geçti
Papatyam38 koalamom_ 9 haftalık olduk en baştan beri çok şükür bende de hiç bir gebelik belirtisi yok 😊
koalamom_ Geçen haftalarda karnımda şişlik ara ara kaşık ağrısı oluyordu artık hiçbir şey hissetmiyorum biraz tedirgin oldum 😏
Hadya Hic tedirgin olma canım her kadin ayni belirtileri yasayacak diye bi sey yok cunku herkesin bunyesi farkli,ben de 8 haftalik hamileyim ara ara kasik agrisi hafif bi bulanti disinda bi sikayetim yok sukur.
Nevaninannesi Ben de bugün 7 haftalık oldum. Ara sıra kasık ağrısı, göğüs şişkinliği harici hiç bir belirtim yok . Şanslı olduğumuzu düşünüyorum içini ferah tut lütfen 🙏