Sadiye123 Kızlar 14+3 oldum çatlaklar başladı ama ben hiç kilo almadım neden oldu ki çatlaklar karnımın yanları ve bacaklarlarda doktorum Mevita kremi önerdi kullandınız mı memnun musunuz genelde açılan postlarda başka bi kremin adını görüyordum bunu kullanan var mı
Gul_hamad Ben sebamed kullaniyprum.ama doktor zeytin yagi en iyisi dedi. Ama marketlerde satilan degil,organic olan. Hatta catlaklari gideriyormus kullandikca. Ama senin icin cok erken ((