Evet kızlar bahsetmiştim cuma günü 38 Ken kilomuz 3 buçuk cikmisti beklersek 4 e yaklaşır, sezeryan olabilirsin dedi o yüzden doktorumuz doğum başlasın diye uyarıcı göndermişti, emindi birkaç güne gelir dedi ama sancılarım çıkıyor bir türlü bey yapsam da düzene girmedi. Ve bugün 39 la randevum var. Ya sezeryan diyecek gün verip gönderecek ya da suni verecek. belki de bilmediğim başka bişi Bilinmezdeyim Ne olur dua edin güzel annelerim 🤲🏼🌸💜