Kızlar kızımın ismini eşimle ortak kararımız Eflin koyucaz ama ben Ece ismini de 2. İsim kullanmak istiyorum 3 harfli isimlerden 2. İsmi seçtim. Ama eşim 2. İsim Olmasın diye diretiyor kız bebek doğunca direk biz Eflin Ece diye tek isimmis gibi hitap etsek zor mu sizce tek isim gibi olmuyor mu ya.soyadimiz 3 harf bide erkek çocuğumuz olursa ona 2 isim koyarız diyor çünkü ilk isim babasının adını koyup birde ben hangi ismi koyursam onu koyucakmisim kız da tek ve ortak olsun istiyor bana ikisini bir söylemek zor gelmiyor sizce zor mu söylemi?