Merhaba ben yine geldim inşallah bu sefer hayallerim umutlarım yarıda kalmaz son bir haftadır bir his var içimde dün erken test yaptım ve çift çizgi gördüm 🥰 çok şükür akşam kaset test yaptım ikinci çizgi silik çıktı adetime daha iki 3 gün var kan testi verdim betam 80,4 çıktı düşük mü yoksa normal mi bilemedim çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan çok çok korkuyorum