Mrvernnc Kizlar 7. Ayima girdim ve ara ara adet sancisi seklinde kasiklarim agriyor ayrica bebegimin önceki gibi sık hareketleri yok sizlerde de ayni sey oldu mu?
Merve-923 Bende de kasık ağrısı olmuştu. Sanki kasığımın sol tarafı kasıyor oraya bir baskı oluyorda ağrı duyuyor gibiydim. Doktor magnezyum başladı daha önce almamıştım, düzeldi. 8.aydan sonra ağırlıktan dolayı kasık baskısı tekrar oldu ama normal artık.