13+5 olduk. Cinsiyet belli değil henüz kız olursa adı Eflin istiyoruz inşallah. Ama erkek için asla isim bulamıyorum. Herkes kız istiyo diye ki en çok biz kız hissediyoruz diyr kız ismini hallettik ama erkek isim bulamıyoruz. Fikir verebilir misiniz lütfen 💞 şimdiden teşekkür ederim