Öncelikle Herkese sağlıklı güzel günler diliyorum.
Geçtiğimiz hafta 4 yaşında kızımda başlayan ateşlenme öyküsünden sonra eşimde rahatsızlanınca test yaptırdı ve pozitif çıktı. 4 Temmuzda sezeryanla doğum yaptım haliyle bebeğim henüz küçük dünden beri vucut ağrılarım boğazımda hafif yanma hissi başladı. Doktor getirme dedi özellikle tedavisi yok bebeklerin olduysa bile diye biraz hırıltısı var steşlenirse calpol yarım ölçek. Haliyle endişeliyim bende ya da onda da varmıdır bu durumda olan anneler oldu mu neler yaptınız ne yapmalıyım. Hijyen maske vs. Onun dışında ??? Teşekkürler.