Xxz insan kaynakları özelde çalışıyorsanız, devlet memuru iseniz sicil (özlük) birimine. Ben yeni 32 de çalışır aldım 1 hafta sonra ağır geldiği için çalışamaz aldım 33 de sicile verdim. Ama belki 37yi doldurunca sistem otomatik çalışamaza geçiyordur, bilmiyorum.☺️Rica ederim.