212 hayır ne zaman gitsem sancılarım hep 40 50 falan çıkıyordu hatta doktorum senin neden sancin çıkmıyor ya falan demişti bu cuma suniye başlayacaktı olmazsa sezaryene dönecekti. En çok korktuğum suniyi çekip sezaryene donmesiydi. Son ana kadar bir şey yapmadım aslında Meryem Ana otunu okudum suya koyacaktim sancılar birden 4e inince onu bile unutmuşum 😀