Mrb kızlar şuan doğum bekleyen herkesin Allah yardımcısı olsun hastane odasından yazıyorum dün öğlen 12 de geldim kaydımi yaptrdim kendi ellerimle drmla planlamıştk 39+5 te belirti yoktu çok zorlanyodum Dr baktı suni sancı ile başlayabilirz dedi 1 de yatış yapıldi beni yormadan hafif hafif verildi 5 ten sonra sideetlendi ama ara ara girip çıkıyordu acilmad hâlâ 2 bck cm sonra 7 ye kdar şiddetli sancı çektim ablam yanimdaydi (görümcem ) sürekli masaj yaptı sancı gelince suquat yaptım yürüdüm eğildim kalktım sonra bı bakıldı şükür 7 cm açılma hemen doktorumu çağırdılar apar topar geldi oda baktı dedi ki hadi gidelim doguralim artık gücüm kalmamıştı doğumhaneye gttk çok korkuyordum 2. Doğumum olmasına rağmen sonra dr suyu patlatti yormadan sancı geldikçe ikin dedi 10 dk da bebeğim geldi sonrası bı rahatlama şükür bebeğim doğdu rabbim sizleride sağ Salim kavuştursun şuan ağrılarım var dua edelim birbirimize