kevser444_ Kızlar ben normalde 39+4 oluyorum yarın inşallah şimdi lavobaya kalktım kan gelmiş ve belim ağrımaya başladı normalde yarın doktora gidecektim şuan gitmeye gerek var mı
Hamisbirhemsire kevser444_ benim nişanim gelmeden suyum geldi ama önceki gün karın ağrısı hissediyordum sürekli meğer sanciymis slguma gittiğim gün de karnim ağrıyor dedim sancı bunlar dediler. Benim riskli gebelik diye sezeryan oldu ama sizin de sancıniz.siklasirsa mutlaka gidin ihmal etmeyin
Bir_bebek_annesi09 kevser444_ sancıların seni rahatsız etmediği sürece gitmene gerek yok diye düşünüyorum sancı düzenli hale gelirse cekilmicek kadar yoğunlaşır sa bekleme git bence
silahatun ben doğum yapmadım, saat itibariyle kimse yazmadığı için, okuduklarıma göre yorum yapmak yanınızda olmak istiyorum. sancı sıklığınızı, tansiyonunuzu takip edin ve suyunuz geldiyse hemen gidin doktora
kevser444_ Bir_bebek_annesi09 şimdilik ara ara giriyo ya belime vuruyo ya kasıklarıma sıklaşırsa dayanamazsam hemen giderim tabi dua edin sizlerde bana inşallah