Sezeryan oldum olduğum gün hiç bı sikintim yoktu hayegt yürüyor kendi bebeğimi kalkkp alıyor işimi görüyordum bugün ikinci günümdu taburcu oldum. kombine spinal+epidural oldum . Epidural çıkana kadar hiç.bisiyim yoktu sonra omuz ağrısı bel.agrisj karın ağrısı başladı asla geçmiyor büyük tuvalete çıkamıyorum asla sırt üstü ya da yan yatamıyorum sırtım dik.olmasi lazım ve idrar yaparken bile ağrım oluyor
Sizin onerebilecegini, da bişi var mi