Sumeyye_78 10+6 yım canım o şişkinlik bebekle alakalı değil daha bebek o kadar büyük değil çünkü gaz vücudun kendi yaptığı şişkinlikten ödem falan onlar bende de var o şişkinlikten ama maalesef bebek değil o erken denilen zaman yani göbeğin çıkma zamanı 12-13 haftalarda anca oda iç karnı küçükse ihtimali